Els documents derivats del procés han estat traslladats als redactors del programa- memòria que es presentarà a la Generalitat per tal que es prenguin en consideració i enriqueixin el document.
El procés participatiu ha rebut subvenció de la Diputació de Girona que ha permès realitzar aquestes activitats col.lectives amb un objectiu clar de donar veu a tots els veïns sense perdre de vista la part tècnica necessària per desenvolupar després el projecte.
Un cop presentada la sol·licitud a la Generalitat es farà una sessió de retorn.