Ahir dimecres a la residència Edat3 Besalú va tenir lloc Jornada d’Emprenedoria de Besalú amb cloenda del programa «Besalú més sostenible: empreses i comerços amb propòsit»aplicació dels ODS. És va fer el reconeixement municipal a les empreses i comerços que han participat al programa tècnic formatiu de Vector 5 i es va presentar el vídeo explicatiu dels diferents negocis.

L’empresa Vector 5 representada per les consultores i expertes en ODS, Mercè Casals i Marta Ribera  i també per Josep Maria Canyelles consultor i expert en RSE van conduir l’acte d’entrega dels reconeixements » Besalú més Sostenible» a les 6 empreses i comerços participants : Hotel Casa Marcial , Inttec, Müs, Your Nice Things, Pont 10 i Edat3 Besalú.

L’acte va consistir en una presentació de les empreses i comerços a través dels seus valors ODS aplicats al seu negoci amb assistència d’altres empreses locals interessades en la sostenibilitat.

Aquesta jornada de promoció econòmica de l’Ajuntament de Besalú ha estat possible gràcies  al suport de la Diputació de Girona.